سفارش اينترنتي چاقو كارتي سفارش اينترنتي چاقو كارتي .

سفارش اينترنتي چاقو كارتي

خريد چاقو كارتي اصل

سفارش اينترنتي چاقو كارتي با ارزان ترين و ساده ترين روش ممكن را در فروشگاه اينترنتي تك سبد تجربه نموده و از راهنمايي ما در همه مراحل خريد برخوردار شويد.

چاقو يك ابزار ضروري و لازمه هر خانه و آشپزخانه محسوب مي گردد حال اگر در ابعاد كوچك طراحي و ساخته شده باشد حمل و نقل و استفاده از آن در هر مكاني امكان پذير خواهد بود. چاقو كارتي sinclair نيز با اين منظور طراحي شده است.

تيغه تيز اين چاقو، آن را براي مصارف مختلف از قبيل پوست گرفتن انواع ميوه و بريدن طناب،چوب و... قابل استفاده كرده است. طراحي اين چاقو كارتي كاملا هوشمندانه و ايمن و در ابعاد يك كارت اعتباري است بنابراين با خيال راحت و بدون هيچ نگراني مي توانيد آن را درون جيب و يا كيف پول خود قرار دهيد.




http://imageserver.ir/35883/more.jpg


بسياري از فعاليت هاي روزمره را مي توان با استفاده از ابزارهاي كاربردي ساده بهينه كرد، اناردانه كن خانگي MASTER HOUSE يكي از اين ابزارهاي كاربردي به شمار مي رود و به شما كمك مي كند ميوه اي مانند انار را به آساني و در عرض چند ثانيه دون كنيد و استفاده نماييد. ظرف انار دون كن از جنس پلاستيك مرغوب است و ابعاد آن 11*16*16 سانتي متر است.

در تهيه انواع دسر و برخي از انواع غذاها از انار استفاده مي گردد با استفاده از اناردانه كن مستر هاوس در مدت زمان كوتاهي دانه هاي انار را از پوست آن جدا كنيد و در مصارف مختلف استفاده نماييد. وزن اين انار دون كن 260 گرم است و در خانه و مكان هاي ديگر به راحتي قابل استفاده است.












http://imageserver.ir/35883/more.jpg


تراش سبزيجات شبيه به يك مداد تراش غول پيكر طراحي شده است و مي تواند به عنوان يكي از ابزارهاي سفره آرايي مورد استفاده قرار گيرد.خرد كردن و پوست گرفتن انواع ميوه ها و سبزيجات مانند هويج،خيار،كدو و ساير سبزيجات مشابه توسط تراش سبزيجات به راحتي امكان پذير است.

اين محصول يك ابزار آشپزخانه بسيار كاربردي است و به بانوان اين امكان را مي دهد تا هنر و خلاقيت خود را به نمايش بگذارند.

تراش سبزيجات با تيغه لايه بردار تيزي كه دارد يك نوار رباني از خيار،هويج،كدو و سبزيجات مشابه ايجاد مي كند كه مي توان براي تزئين سالاد استفاده نمود. با استفاده از تراش سبزيجات مي توان ميوه و سبزيجات را به اشكال مختلف پوست گرفت.



http://imageserver.ir/35883/more.jpg


همبرگرساز دستي STUFZ مناسب براي تهيه انواع همبرگرهاي خانگي شكم پر مي باشد. از همبرگرساز دستي STUFZ مي توان علاوه بر براي مصارف خانگي، خارج از منزل و در مسافرت استفاده نمود.

با همبرگر ساز دستي استافز امكان تهيه همبرگر با طعم ها و مواد غذايي مختلف و متنوع فراهم شده است.

همبرگر ساز استافز در واقع يك قالب همبرگر است و به گونه اي طراحي شده است كه به شما اجازه مي دهد با پر كردن مواد غذايي مانند: پنير،قارچ،پياز،سير و... يك همبرگر شكم پر خوشمزه درست كنيد. 







http://imageserver.ir/35883/more.jpg


زير قابلمه اي،يكي از ابزارهاي مهم و ضروري آشپزخانه بشمار مي رود كه در هنگام داغ بودن قابلمه غذا استفاده مي گردد.استفاده از زير قابلمه اي به شما اجازه مي دهد غذا را با همان دماي اوليه اش سرو نماييد.زير قابلمه اي Ironman قابل استفاده براي انواع ظروف و قابلمه در هر ابعاد و اندازه ايست.

غذا جهت سرو شدن بهتر است گرم باشد و غذاي سرد از دهن مي افتد و قابل خوردن نيست. گذاشتن ظروف و قابلمه هاي داغ بر روي زمين و يا سفره به سطح آنها مي چسبد و آنها را مي سوزاند و از بين مي برد. استفاده از زير قابلمه اي Ironman نسوز از ظروف شما محافظت مي كند و از آسيب ديدن سطح زيرين قابلمه جلوگيري مي كند. زير قابلمه اي Ironman قابل استفاده براي انواع قابلمه،ماهيتابه،كتري و... است و قابليت تحمل تا وزن حداكثر 8 كيلوگرم را دارد.






http://imageserver.ir/35883/more.jpg


قوري دمنوش Shang Shan Cup & Pot از جنس پيركس ساخته شده است و مناسب براي دم كردن انواع دمنوش مانند چاي كيسه اي،خشك،گل گاو زبان،قهوه و... است. اين قوري دمنوش داراي ظرفيت 500 ميلي ليتر و وزن 351 گرم است.

ويژگي بارز اين قوري دم نوش جداسازي تفاله از نوشيدني است، اين قوري دم نوش داراي فيلتر پلاستيكي است كه دم نوش در آن قرار مي گيرد و عصاره خود را به آب جوش پس مي دهد.






http://imageserver.ir/35883/more.jpg


خرد كن گوجه فرنگي jialong، مناسب براي خرد كردن گوجه در ابعاد منظم و يك اندازه است و استفاده از آن تاثير بسزايي در آشپزي بي نقص بانوان دارد.

تزئين سفره در آشپزي اهميت زيادي دارد، از آنجا كه خرد كردن گوجه كار بسيار دشواري است و معمولا در هنگام خرد كردن له مي شود مي توانيد با استفاده از ابزار خرد كن گوجه فرنگي jialong آن را به ابعاد يكساني برش بزنيد و  در تزيين سالاد و سفره آرايي استفاده نماييد. از خردكن گوجه فرنگي jialong مي توان علاوه بر گوجه فرنگي، براي خرد كردن و حلقه كردن پياز،سيب زميني و ... استفاده نمود. گوجه خرد كن jialong سرعت شما را در هنگام آشپزي و سفره آرايي افزايش مي دهد. استفاده از خرد كن گوجه فرنگي jialong از بريدگي دست جلوگيري مي كند و شستشوي آن آسان است.









http://imageserver.ir/35883/more.jpg

 


 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۱۲:۱۰ توسط:علي موضوع: